pátek 31. ledna 2014

                                       Knižní výzva 2014


Jako spousta book blogerek jsem se i já rozhodla účastnit se Knižní výzvy pro rok 2014 od blogerky nikki finn trochu jsem si upravila čísla aby to bylo hezky kulaté (10 nebo 5) ale jinak jsem vše nechala. Nejvíc jsem zvědavá na knihy v angličtině protože se musím přiznat že jsem zatím žádnou nepřečetla a na knihy z mé knihovničky před rokem 2014 protože většinou hned jak si knížku koupím ji taky přečtu a nebo mám většinu knih ve čtečce, ale budu tam proste počítat knihy co jsem dostala k vánocům a co jsem měla stažené už dřív, tak snad to nějak dám. Takže tady je moje prozatimní skóre.



26 Knih podle abecedy

A.......Anna krví oděná 
B.......Barva kouzel
C........
D........Dívka z nočních můr
E........
F........
H.......Horečka
I .......
J........
K........Krásné zlo
L........Letní zahrada
M........Měděný jezdec
N........
O.........
P.........Poslední aristokratka
G.........
R.........
S..........
T...........Taťána a Alexandr
U..........
V........
W.........
X.........
Y........
Z.........


10 Knih z různých serií

1.......Anna krví oděná/ série Anna
2.......Měděný jezdec/ série Taťana a Alexandr
3.......Barva kouzel/ série Úžasná Zeměplocha
4.......Hra o trůny/ série Píseň ledu a ohně
5.......Paranormálové 1/ Paranormálové
6.......Past/ Zahrada nesmrtelnosti
7.......
8.......
9.......
10.......


10 Knih z mé knihovničky koupené před rokem 2014


1.......Anna krví oděná
2.......
3.......
4.......
5.......
6.......
7.......
8.......
9.......
10.......


5 Knih v angličtině


1......
2.......
3.......
4.......
5.......


10 nově rozečtených serií


1......
2.......
3.......
4.......
5.......
6.......
7.......
8.......
9.......
10.......


10 knih podle barev

bílá
žlutá........Barva kouzel
růžová
červená
modrá .........Paranormálové 3
zelená......Aristokratka ve varu
černá 
šedá........Anna krví oděná
hnědá
fialová


5 knih podle národnosti


1......USA/Měděný jezdec
2.......
3.......
4.......
5.......


10 knih od autorů dosud nečtených


1.......Anna krví oděná
2.......Měděný jezdec
3.......Barva kouzel
4.......
5.......
6.......
7.......
8.......
9.......
10.......

5 knih podle délky názvu


1......
2.......
3.......
4.......
5.......


5 knih podle počtu stránek

do 200 stran........Aristokratka ve varu/118 str.
do 300 stran........Anna krví oděná/272 str.
do 400 stran........
do 500 stran .......Taťána a Alexandr/408 str.
500 stran a víc.....Měděný jezdec/616 str.


Žádné komentáře:

Okomentovat